Honda CR-V

>> zpět na Honda
Honda

Auta značky Honda:

  • Accord
  • CBR
  • CR-V
  • CRX
  • Civic
  • HR-V
  • Jazz
  • Prelude
  • 599
  • 919
  • ANF Innova
  • Aerodeck
  • Ape
  • Benly
  • Big Red
  • CB
  • CBF
  • CR-Z
  • CRB
  • CRF
  • City
  • Concerto
  • Deauville
  • Dio Cesta
  • Dominator
  • Dream
  • Dylan
  • Element
  • Elite
  • FMX 650
  • FR-V
  • Fit
  • Foresight
  • Forza
  • FourTrax
  • Gold Wing
  • Gorilla
  • Gyro Canopy
  • Helix
  • Hornet
  • Insight
  • Integra
  • Lead
  • Legend
  • Logo
  • Metropolitan
  • Monkey
  • NSR
  • NSX
  • NX
  • Odyssey
  • PS
  • Pan European
  • Pantheon
  • Pilot
  • Rebel
  • Reflex
  • Ridgeline
  • Ruckus
  • S 2000
  • SH
  • SLR 650
  • SP
  • Shadow
  • Shuttle
  • Silver Wing
  • Sky
  • Smart Dio
  • Steed
  • Stream
  • Super Cub
  • TRX
  • Today
  • Transalp Travel
  • V65 Magna
  • VFR
  • VLX
  • VT
  • VTR
  • VTX
  • Valkyrie
  • Varadero
  • Vigor
  • XL
  • Zoomer

Honda CR-V - historie značky auta

Honda CR-V logo značky Honda CR-V je kompaktní čtyřdvéřový crossover SUV vyráběný Japonskou společností Honda od roku 1995.
Honda CR-V je odvozená od modelu Honda Civic, se kterou sdílí i platformu, aby tak uspokojila poptávku po sportovně užitkových vozech značky Honda.
Mezi různými zdroji existují rozpory ve významu jména CR-V, ale nejznámnějším významem je "Civic Recreation Vehicle". Další překlady jsou například "Compact Recreational Vehicle" - Kompaktní rekrační vozidlo.
Honda CR-V se vyrábí jak s pohonem předních kol, tak s pohonem všech čtyř kol, nicméně například Austrálie a Velká Británie má v nabídce pouze pohon předních kol.
Honda CR-V se pro čínský trh vyrábí ve Wuhanu společností Dongfeng Honda Automobile Company. A od podzimu roku 2007 se Honda CR-V pro velký zájem vyrábí také v Mexiku v Jaliscu.
Honda CR-V byla představena v roce 1995, a byla tak prvním SUV historie značky Honda. CR-V byla podceňovaná a údajně neměla potenciál, aby se dobře prodávala. Nicméně brzy se toto auto stalo velmi úspěšným.
Původní Honda CR-V se vyráběla od roku 1995 do roku 2001. V době svého zavedení byla prodávána pouze v jedné výbavové verzi, která byla později známá jako LX a byla vybavená 2,0 litrovým motorem B20Z o výkonu 126 koní (94 kW).
Zadní sedadla byla sklopitelná a v zadní části podlahové plochy byl uložen piknikový stůl. Typickým znakem této generace je plastové obložení předního a zadního nárazníku a blatníků. »  Honda CR-V - historie značky auta (dokončení článku)  »

Honda CR-V - vyberte si ojeté auto z nabídky autobazarů:

Honda CR-V 2.2i-DTEC 4X4 1.MAJITEL ČR Honda CR-V 2.2i-DTEC 4X4 1.MAJITEL ČR

ABS, AirBag 8x, Alu kola, Asistent-parkovací zadní, Centrální zam. dálkově, Dětská sedačka Isofix, Elektrická okna, Klimatizace dig. dvouokruhová, Nav

129 999,- Kč

Honda CR-V 2.2 i CTDi, ČR Honda CR-V 2.2 i CTDi, ČR

ABS, AirBag 2x, Centrální zam. dálkově, Elektrická okna, Imobilizér, Klimatizace manuální, Pohon 4x4, Převodovka manuální, Rádio rádio/CD, Servo, Vola

99 000,- Kč

Honda CR-V 2.0 i-VTEC, Lifestyle, 4X4 Honda CR-V 2.0 i-VTEC, Lifestyle, 4X4

ABS, AirBag 8x, Alu kola, Centrální zam. klíčem, Elektrická okna, Klimatizace digitální, Kontrola tlaku v pneu, Palubní počítač, Pohon 4x4, Protiskluz

520 000,- Kč

Honda CR-V 1,6 I DTEC 4WD Automat,ČR, Honda CR-V 1,6 I DTEC 4WD Automat,ČR,

ABS, AirBag 6x, Asistent-brzdový, Asistent-parkovací zadní, Centrální zam. dálkově, Denní svícení, Dětská sedačka Isofix, EDS, Elektrická okna, Handsf

335 000,- Kč

Honda CR-V 2.2 i-CTDi, 4X4, Serv.kniha Honda CR-V 2.2 i-CTDi, 4X4, Serv.kniha

ABS, AirBag 4x, Alu kola, Asistent-parkovací, Centrální zam. klíčem, Klimatizace digitální, Palubní počítač, Pohon 4x4, Protiskluzový systém ASR, Rych

110 000,- Kč

Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo, 4X4, Automat Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo, 4X4, Automat

ABS, AirBag 10x, Alu kola, Centrální zam. klíčem, Elektrická okna, Klimatizace digitální, Kontrola tlaku v pneu, Navigace GPS, Palubní počítač, Pohon

600 000,- Kč

Autosalony a autobazary Honda:

Acura s.r.o.

prodej nových automobilů, prodej ojetých automobilů, prodej autodoplňků, prodej originálních náhradních dílů, prodej nových autodílů, výkup za hotové,

www.acura.cz | Chomutov 1, Vinohradská 5647

FEDERAL CARS Hodkovická, s.r.o.

Autorizovaný dealer Honda a Mazda Autobazar a servis všech značek. Prověřená vozidla se zárukou. Výhodné financování a pojištění vozidel. Stálý př

www.federalcars.cz | Liberec, Hodkovická 449

Honda CR-V - historie značky auta (dokončení článku)

Ve většině zemí měla Honda CR-V chromovanou mřížku, ale v USA byla mřížka ze stejného černého plastu jako obložení.
Hlavním rozdílem mezi výbavovými úrovněmi LX a EX, bylo to, že EX měla ABS a patnácti palcová litá kola, zatímco LX je neměla. V nabídce byl pohon předních kol, nebo systém pohonu všech kol Real Time 4WD. Při použití brzd se pohon všech kol vypne, aby mohl fungovat systém ABS. Pozdější modely CR-V byly vybaveny automatickými převodovkami.
Přestože se styling auta během první generace nezměnil, jako reakci na nedostatečný výkon motoru vzhledem k váze vozu – 1 500 kg byl v roce 1999 model mírně faceliftován.
Motor o objemu 2,0 l B20Z měl nyní výkon 146 hp (109 kW) a nižší spotřebu. Kromě technické stránky byl upraven také interiér auta, a vůz tak získal mnohem komfortnější sedadla, které řidiči ocenili zejména při delších trasách. Také byl změněn potahový materiál.
Modely pro evropský, asijský a australský trh zaznamenaly drastičtější změny. Auto získalo nový přední nárazník, hladší zadní nárazník a menší plastovou anténu na střeše. Byla upravena také nabídka laků a znak Hondy na mřížce.
V roce 2000 byla v Severní Americe představena speciální edice která měla barevné nárazníky a lišty, barevný pevný kryt rezervního kola, kožené čalounění, zadní tónovaná skla a chromovanou mřížku.
Do roku 2001 byla Honda CR-V nejprodávanějším vozem ve své třídě, nicméně v tomto roce prodeje Fordu Escape a Mazdy Tribute překonaly i CR-V.
Vyšší výbavová úroveň v Austrálii se jmenovala Sport. Model měl také barevné nárazníky, zrcátka, kliky dveří a kryt náhradního kola. Model byl vybaven litými koly, střešními ližinami a velkým střešním oknem. V roce 2000 se Honda CR-V stala nejprodávanějším SUV v Austrálii, a poprvé tak v prodejnosti překonala Toyotu.
Druhá generace CR-V(kód RD4-RD7) byla založená na sedmé generaci Hondy Civic a byla vybavena motorem K24A1. Severoamerická verze měla motor o výkonu 160 koní (120 kW). Kvůli regulacím SAE má stejný motor nyní výkon 156 koní (116 kW).
Model měl nyní vylepšené zavěšení, lepší ekonomičnost motorů a navýšený zavazadlový prostor na 2 000 l. Auto tak získalo ocenění Nejlepší Malé SUV v letech 2002 a 2003 magazínu Car and Driver.
V letech 2002, 2003 a 2004 prošel model pouze drobnými kosmetickými změnami.
Díky úspěchu Hondy CR-V se značka rozhodla zavést model Honda Element. Na konci roku 2003 Honda zažalovala společnost Shuanghuan v Číně za kopírování vzhledu exteriéru CR-V u jejich modelu Laibao SRV.
V roce 2005 byla Honda CR-V aktualizovaná. Získala nová šestnáctipalcová kola, nové světlomety s čirými čočkami, novou mřížku, přední nárazník s kulatými mlhovými světly a nový zadní nárazník s delšími a užšími světly.
Změny se týkaly i exteriéru, který byl také mírně upraven, a technické stránky, mimo jiné vylepšení systému pohonu všech čtyř kol.
Modely pro americký trh byly nyní vybaveny pětistupňovou automatickou převodovkou, místo původní čtyřstupňové.
V neposlední řadě došlo také k vylepšení bezpečnosti vozu přidáním ABS, bočních airbagů, kontroly trakce, ochrany proti převrácení auta a další.
Ve stejném roce byla také představena limitovaná edice Honda CR-V Limited Edition, která byla prvně představená na australském mezinárodním autosalonu spolu s modelem Accord Limited Edition.
Do výbavových variant byla také přidána verze SE, která měla barevné nárazníky, lišty a kryt náhradního kola a také kožený interiér a kůží potažený volant, vyhřívaná zrcátka a přední sedadla. V roce 2006 byla znovu rozšířena nabídka barev karoserie.
Pro modelový rok 2007 byla představená třetí generace Hondy CR-V, která byla vybavená nejnovější verzí motoru série K – čtyřválcem o objemu 2,4 l. Tento motor je použitý také u současné generace Hondy Accord a Hondy Element.
Dieselový motor 2.2 L i-CTDI je nabízený pro evropský a asijský trh. Na evropském trhu je pak nabízen benzínový motor R20A 2.0 L založený na motoru použitém u Hondy Civic.
Manuální převodovka byla po představení pětistupňové automatické převodovky stažená z nabídky.
Nová Honda CR-V již nemá rezervní kolo přidělané na zadní části vozu, má nižší podvozek a širší a kratší karoserii.
V nabídce na přání je například integrovaná navigace s hlasovou aktivací, rádio XM, slot pro PC kartu (PCMCIA), zadní kameru, iPod adaptér a další.
Honda CR-V se stala jedním z deseti nejprodávanějších vozů roku, kdy překonala rivaly jako RAV4, Escape, Tahoe a Ford Explorer, který držel titul po patnáct let (1991–2006). V roce 2008 byla Honda CR-V dále jedním z nejprodávanějších vozů a nejprodávanějším SUV roku v USA. Od uvedení na trh v roce 1997 bylo v Kanadě prodáno více než 215 000 kusů modelu CR-V.
Během crash testů NHTSA získala Honda CR-V pět hvězdiček za přední náraz a čtyři hvězdičky při převrácení auta.
Pro modelový rok 2010 prošla Honda CR-V změnami v motorizaci, vybavení a exteriéru a interiéru. Model získal novou mřížku, nárazníky a světlomery. Pro modelové varianty EX a EX-L byly přidány sedmnáctipalcová kola.
V interiéru byly použity kvalitnější materiály a přidány širší loketní opěrky.
Výkon motoru byl navýšen ze 166 na 180 koní. Do nabídky byl přidán také dieselový motor 2,2 i-DTEC, který je kombinovatelný s automatickou převodovkou, plní normu Euro 5 a má výkon 110 kW (150 koní).
Dieselový motor je nyní k dispozici nejen s 6-ti stupňovou manuální převodkou, ale nově také s 5-ti stupňovou automatickou převodovkou Honda, převzatou z modelu Accord.
K lednu roku 2010 bylo od roku 2007 prodáno 3 260 prodaných vozů.
V roce 2010 také Honda CR-V získala druhé místo v britském průzkumu spokojenosti zákazníků J.D. Power v kategorii SUV.
Mezi kladné vlastnosti Hondy CR-V patří například úsporné motory, vynikající jízdní vlastnosti, prostorný a komfortní interiér, bohatá výbava a kvalitní dílenské zpracování auta.

Na závěr pár statistických údajů

V naší databázi je celkem 114 inzerátů vozidel značky Honda CR-V.

Pro zajímavost, nejdražší auto značky Honda CR-V v naší databázi je vozidlo Honda CR-V 2,0 e:HEV Advance/FC PREMIUM, r.v. 2024. Cena, kterou za toto vozidlo prodejce v inzerátu požaduje je 951 818,- Kč.

Nejnovějším inzerátem značky Honda CR-V z naší nabídky, je inzerát na prodej auta Honda CR-V 2.2i-DTEC 4X4 1.MAJITEL ČR, r.v. 2008. Chcete-li si pořídit svůj vlastní vůz značky Honda CR-V, tak toto auto může být vaše za 129 999,- Kč.