autor:
Kanyza
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
6,2
autor:
samco
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
5,4
autor:
Bloncka
4 komentáře
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
6,8
autor:
sedlaken
1 komentář
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
6,2
autor:
Profiranch
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
4,2
autor:
Marek
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
4,4
Nejnovější komentáře v diskuzích
supr auto
hele nechejte mi bloncku na pokoji jako,je to super ženska :) jinak tropici jsou fakt dnržacký auta a je celkem jedno co tam je za motor,hlavně musí být isuzacký nee oplácky...
01.06.2013 | 20:58:53 | iliuschin | Recenze: Isuzu Trooper 3 (2001)
no ty jo, je mu 26 let a neumí jezdit s manuálem! tak koupí offrouda v automatu a jezdí za 18 l/100 km :-D
17.01.2013 | 19:45:59 | | Recenze: Isuzu Trooper 2600 (1989)
RE: Ty musíš bejt fakt bloncka.
neviem na čo ťa zaujíma typ motora pri recenzii celého auta.Keby napísala že má typ motora 4JX1 tak už by si vedel aký má motor?
27.05.2012 | 14:58:11 | Zdeňek | Recenze: Isuzu Trooper 3 (2001)
nedam dopustit
mam isuzu trooper 1995 3.2L uz deset let lepsi auto jsem nikdy nemel DOPORUCUJI
09.10.2011 | 00:38:38 | joob | Recenze: Isuzu Trooper 3 (2001)
ISUZU Trooper 3,0DOHC turbo-automat
Vlastním toto auto a možem povedať, že lepšie vozítko som ešte nemal.Je to full verzia turbodízel automat v koži.Niekto tvrdí žemá vysokú spotrebu,zlé jazdné vlastnosti a drahé súčiastky.To všetko je iba vec názoru.Napr. zadné brzdové kotúče mám za 30€,platničky k nim za26€,krajné čapy za 17,5€ atď.Spotreba je niekde okolo 11-12l/100km ,podľa okolností.Na dialnici Pezinok-Bardejov som dokonca dosiahol spotrebu 10,2 pri ríchlosti cca 130-140km/h niekoľko krát.Pokiaľ ide o jazdné vlastnosti ,tak čím rýchlejšie ide tím lepšie sa správa.Pri rýchlosti 155km/h má motor výborný zvuk a otáčky sú 2750/min.V aute je vysoký komfort ,čo sa týka cestujúcich na diľnici ,ale aj v ťažkom teréne.Motor si len tak pradie a niekoľkokrát sa ma známi pýtali ,či mi neskape motor, keď má také nízke otáčky vo veľkom stúpaní.Automat si radí pri 1750ot/min a stačí mu to.Pri jazde na zapnutý "POWER", radí automat pri 4500ot/min a svojich 117kW (180koní)) vie patrične využiť vo svoj prospech, aj keď je ťažký 2450 kg.Zatiaľ som nemal žiadny veľký problém okrem alternátora, ktorý som dal repasovať za 150€.
27.11.2010 | 21:59:07 | Zdeno | Recenze: Isuzu Trooper 2,8 td (1990)
Ty musíš bejt fakt bloncka.
To je zase recenzička.
typ motoru: 3 - WTF?
05.10.2008 | 12:58:56 | | Recenze: Isuzu Trooper 3 (2001)
Snad 2,6 ?
Za ty peníze tady na trhu ojetin podle mého názoru lepší dělník není. Vyžaduje to ovšem trochu odborné péče, předepsané náplně a slušné zacházení. Jako každé auto. Mám ho také, má najeto 300.000 km, opotřebení motoru není znatelné, podvozek drží, má pouze nové tlumiče pérování. Jízda je překvapivě příjemná, spotřeba benzin 9 až 13 l, LPG 12 až 18 l. Spotřeba polosyntetiky neznatelná (10000 km výměna). Velkou slabinou je koroze karosérie i rámu.
20.07.2007 | 23:47:27 | lada | Recenze: Isuzu Trooper 2,5 (1988)