Nejčtenější auto recenze

5,4Toyota RAV4 (2007) Toyota RAV4 (2007) autor: Marek Přečteno: 49508x
8,8Toyota Auris (2008) Toyota Auris (2008) autor: petr Přečteno: 38822x
9,4Toyota RAV4 (2002) Toyota RAV4 (2002) autor: L@lek Přečteno: 36560x
8,6Toyota Avensis (2005) Toyota Avensis (2005) autor: Zel.am Přečteno: 28791x
10,0Toyota Auris (2011) Toyota Auris (2011) autor: crosk Přečteno: 24531x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Malé...327xg13d

To si pamatuji přesně. Jel jsem před pár lety do Jindřichova Hradce na ME v letecké akrobacii. Byla to ta nejvyšší kategorie (unlimited?) a moc doporučuji, je to na pohled nádherný sport. Vzpomínám na mistra světa Ing. Petra Jirmuse, před léty. Zde byl rovněž výborný Martin Šonka, skončil na 3. místě, který se od té doby, soudě dle loňské exhibice, ještě hodně zlepšil. Takový let na zádech asi v sedmi metrech výšky (okomentoval mi to P. Jirmus, zrovna jsme povídali), nevidíte každý den. A samozřejmě mnoho dalšího. No, a v jedné vísce cestou byla pouť a objížďka někudy, kde jezdí hlavně traktory. A bylo vymalováno.

10.09.2024 | 17:57:05 | Ital | Recenze: Toyota Aygo 1.0 (2010)

RE: Malé...327xg13d

Boha, kudy jezdíš?? 😂😂

10.09.2024 | 14:30:02 | Vašek | Recenze: Toyota Aygo 1.0 (2010)

RE: Malé...327xg13d

Cestující vzadu si prostě komfort nezaslouží. Do určitého extrému to dovedla Kia u modelu Rio (verze Comfort), kde vpředu jsou tónovaná skla a vzadu (za B sloupkem) jsou čirá. To jsem neviděl nikde jinde a je možno to ověřit i na netu jen dle obrázků daného vozu. Je to vidět. Přitom vzadu je tam celkem místo i pro dospělé cestující. Nevím jak topení, ale sesterský i20 ho má a prostor vzadu ještě lepší. V základu tónovaná skla i20 nemá nikde a ve verzi Comfort plus už všude. Takže není to jednoduché při výběru. Třeba čínská SUV MG, docela chválená, v základu také nemají tónovaná skla. To je u auta této kategorie zcela out. Já bych řekl, že u kteréhokoliv osobního auta.

09.09.2024 | 12:16:43 | Ital | Recenze: Toyota Aygo 1.0 (2010)

RE: Malé...327xg13d

Jak říkám, mě se to v cizině nestalo, ale jináč jsem opravoval průpich zrovna teď v srpnu. A podle počtu spotřebovaných knotů (5) počítám 4 defekty od doby, co tu soupravu mám, to bude tak přes 5 let nebo max. 10 let. Jednou jsem spotřeboval 2 knoty, neboť do gumy byl vražen tzv. zákolník (pojistka tvaru R) oběma ostrými hroty, z drátu o průměru tak 5mm. Pak jsem do gumy napustil antipich, který byl původně v autě místo rezervy a gumu jsem bez problémů dojezdil. Ta topení v daných autech (a nejen v těch) vzadu nejsou, možno si to ověřit. Ano, mají to vyřešeno, prostě to tam nedali a lidi se o to nezajímají. Ty zajímá, zda to má velká hezká kola a bezdrátové dobíjení mobilu. No a v kvádru jsem v autě nejel snad v životě. V takom připadku např. obchodní schůzka nebo pohřeb je v pytli i s asistencí :0)

09.09.2024 | 11:56:12 | Ital  | Recenze: Toyota Aygo 1.0 (2010)

RE: Malé...327xg13d

Jasně, že může přijít situace (ovšem to zpravidla potkává takové lidi jako jsi ty:-)) ), kdy je s asistencí - jako s čímkoliv jiným problém....jenže už se opakuji, jak často ji potřebuješ, já píchl naposledy tak před 25.lety!
Ta malá SUV (nebo cokoliv jiného) prostě to topení mít budou....to je jako prodat auto bez nádrže, možná to mají vyřešeno šikovněji, než s dovedeš vůbec představit.
Třeba Renault - pokud si pamatuji měl tu asistenci doživotní po Evropě...ale může to být dnes jinak.
Zkrátka píchlá guma není problém tak, jako tak....navíc v kvádru v chumelenici bych klidně raději počkal na asistenci, než se válel u kola tak, jako tak.

09.09.2024 | 09:56:43 | Vašek | Recenze: Toyota Aygo 1.0 (2010)

RE: Malé...327xg13d

Tys nevěřící Vašek. Já zas nevěřím, že ty asistence tak hladce a všude fungují, nemluvě o nákladech za službu. A zkoušet to kvůli defektu gumy mi prostě přijde jako blbost. Ta malá SUV vzadu opravdu nemají ani výdechy pro topení (dole), natož jiné. Vyplývá to z info prodejců i některých testů. Třeba Arona oproti Kamiqu střední výdechy vzadu také nemá. Žádný standard to není a kdo chce vzadu aspoň dole topení, musí si to ohlídat a hned je důvod k nekoupi auta. Co se týká značkové asistence, je po dobu záruky nebo pak placená (Škoda) a zajišťují ji prodejci dané značky, kterých v ČR je neurekom, jinde asi ne. V zahraničí se Škoda možná jistí přes koncern VW, ale to nevím. Zkrátka píchlá guma není problém a do systému asistencí rozhodně nehodlám kvůli ní vnikat. Navíc, kdo jede v zahraničí zavedenými cestami, tj. hlavně po dálnici, má asistence u ruky. V chorvatských horách, kde jedu běžně já, ještě ne tak dávno neměli ani asfalt, natož nějaké asistence... :0)

09.09.2024 | 09:34:18 | Ital  | Recenze: Toyota Aygo 1.0 (2010)

RE: Malé...327xg13d

Vidno, že jsi neřešil...zavoláš do Čech, vysvětlíš problém (česky - českému operátorovi) a tím to končí...asistencí je kupa, takže se ani dlouho nečeká. Ital přijede a udělá, co je třeba (opraví,odtáhne,sežene náhradní auto - podle typu závady) u píchlé gumy tě třeba dopraví do pneuservisu, kde to opraví na počkání, jsou i 24h, když ne zajistí hotel....je to ale tak málo pravděpodobné, že to už automobilky neřeší a dávají lepící sadu, taky mám raději kolo (to bude generační problém), ale žádná trága...
Že ta auta vzadu netopí (neklimatizují) prostě nevěřím...to je úplný standard, nadto mají většinou všechny klimu...mimochodem -topení v šáde (i vpředu!!!) byla dosti tragédie. Vzadu to netopilo vůbec.
Jo, ta asistanc - často je součástí koupě vozu zdarma - prostě ji ta značka poskytuje, nestojí to majlant ani zvlášť a navíc nějaká je v každém povinném ručení - no a pokud přijde větší problém než píchlá guma? Máš pořešeno.

09.09.2024 | 06:40:15 | Vašek | Recenze: Toyota Aygo 1.0 (2010)

RE: Malé...327xg13d

Jistěže jsou auta s plnohodnotnou rezervou, tedy s takovou, která odpovídá základním plechovým kolům na dané auto. U Fabie to tak mám, rozměr 185/65-15. U Kamiqa jsem to také viděl, rozměr 195/60-16. Zkrátka jde to, jen chtít. Co se týká ventilace a topení vzadu (topení s výdechy na podlaze, ventilace výdechy na středovém tunelu), topení měly běžně i všechny staré škodule s motorem vzadu. Dnes i u SUV (Captur, Juke, Puma) to není. U Pumy je to info od prodejce, neviděl jsem. Asistence v zahraničí, i kdybych ji měl, určitě nepřijede za chvíli a dohadovat se o tom v jakémkoliv cizím jazyce bych nechtěl. Prostě mám jistotu a dál to neřeším. Do zahraničí si dokonce vozím i soupravu na opravu pneu (knoty), abych si během chvíle průpich opravil a zas měl plnohodnotnou rezervu k dispozici. Jednoduché, praktické. Proč bych si měl sjednávat pro mě zbytečná a kdovíjak fungující pojištění a připojištění a platit za to, když si poradím sám, rychle a snadno?

08.09.2024 | 18:03:08 | Ital  | Recenze: Toyota Aygo 1.0 (2010)

RE: Malé...327xg13d

Hmmm....už snad není auto, které by mělo plnohodnotnou rezervu....i dojezdovky je výhra a s tou si to dovedu představit, navíc dnes je u každého pojištění asistence i v zahraničí - píchnul jsem naposled tak před 25 lety...ventilace vzadu je snad standard (alespoň moje Kuga ho má, měl i C-max), naopak jsou vícezónové klimy - to si nedovedu představit, že by nové auto nemělo...(spíše jsi to přehlédl).
Na českém trhu má Šáde velký podíl, to ovšem neznamená, že je v globále podstatný, je to zlomeček výroby...

08.09.2024 | 17:10:45 | Vašek | Recenze: Toyota Aygo 1.0 (2010)

RE: Malé...327xg13d

Český trh je pro Škodu velmi podstatný. Má tu velký podíl a desítky tisíc prodaných vozů ročně jenom tady. Pro zákazníka mého typu je těžké vybírat. Ke škodovce jsem se zas vrátil. Kdybych třeba chtěl malé SUV od Forda, je to Puma. Bohužel nechci mít v kufru vanu na koupání, nýbrž tam chci mít plnohodnotnou rezervu. Tím myslím stejnou, jako na autě všechna kola. Abych při případném defektu, typicky v neděli v cizině, prostě jen vyměnil kolo a bez dalšího zdržování pokračoval v cestě. To mi přijde jako jako takový (pro mě) základní komfort cestování. Jestli se mi to běkdy stalo v cizině? Ne. Ale znám lidi, kterým jo. A jak to pak řešili. Přesto vždy jsem byl připraven. Pamatuji si, jak u Splashe, kde byla jen dojezdovka, jsem skoro stále vozil plnohodnotnou rezervu, ona se tam nafest vešla, trochu vykukovala. A pak jsem nějak přezouval či co a dal jsem tam jen tu dojezdovku. A bác, už to bylo. Píchl jsem dost blbě, kolo ušlo rychle. Bylo to v Česku asi 50 km od domu, nahodil jsem dojezdovku (do 80 km/h) a vyskoušel. Když je sucho a je to zadní kolo, jede se na tom celkem normálně, ani těch 80 jsem asi nedodržoval, bylo to jen po okresce. Ake potvrdilo mi to, že e bez plnohodnotné rezervy prostě nejezdím. Škodovka ji teď, alespoň do Fabie, dává, takže odpadlo to řešit. Ono s rezervami je to zajímavé. Dojezdová, neplnohodnotná, plnohodnotná, a já bych ještě doplnil kategorii zcela plnohodnotná, to je stejná jako kola na autě. To totiž tzv. plnohodnotná rezerva často vůbec nesplňuje a nejde jen o materiál disku, ale i o rozměr kola. No, a pak některé značky zcela opomíjejí ventilaci pro cestující vzadu (např. i Ford u Pumy). To zase škodovka má normálně dnes i u Fabie a jinde to vůbec není standard ani u větších aut.

08.09.2024 | 12:04:59 | Ital | Recenze: Toyota Aygo 1.0 (2010)