autor:
Kamen Tashev
2 komentáře
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
6,2
autor:
Boris
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,2
autor:
Honza
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,8
autor:
Uživatel
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
7,6
autor:
Jiří
1 komentář
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,0
autor:
Max
3 komentáře
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
7,6
Nejnovější komentáře v diskuzích
RE: Čtyři kroužky
Je Žigul a Žigul. Byly 4 kubatury a 1200 určitě jezdil za méně než 1500 či 1600. Novější 1700 jezdí v Nivě dodnes.
13.11.2024 | 08:54:38 | Ital | Recenze: Audi Q7 4,2 Litru TDI common-rail (2008)
RE: Čtyři kroužky
Mně bral žigulík 1200, rok výroby 1971, 8 litrů v létě a 9 litrů v zimě. A proto jsem pak byl nadšen, když jsem v roce 2000 začal jezdit Matizem, který papal o tři litry méně, tedy něco těsně nad 5 litrů. Neumím si vůbc představit, že bych měl auto, co bere 10 litrů benzínu. Jako nejsem ekolog, tak tohle bych už fakt bral jako mrhání palivem a nesmyslnou produkci CO2...
12.11.2024 | 14:54:07 | Mulit | Recenze: Audi Q7 4,2 Litru TDI common-rail (2008)
RE: Čtyři kroužky
Ten žigul žral mnohem více 10 i přes 10 litrů...8,5Litru je i dnes u benzínu běžná hodnota (reálná, ne podle palubního PC).
11.11.2024 | 16:12:15 | Vašek | Recenze: Audi Q7 4,2 Litru TDI common-rail (2008)
RE: Čtyři kroužky
8,5 litru žral kdysi starý žigulík ze sedmdesátých let. To jsem nevěděl, že se i dneska vyrábí takto žravá auta. A co na to eurokomisaři a ekofanatici a Von Lejnová?
11.11.2024 | 14:53:19 | Mulit | Recenze: Audi Q7 4,2 Litru TDI common-rail (2008)
RE: Čtyři kroužky
Zas nejaky blbec so škodou mudruje... Q7 jazdi kľudne za 8,5l je to skvele multifunkčné auto, čo vydrží státisíce kilometrov, na rozdiel od tvojej novej hrkalky... Moderná,nižšia stredná trieda sa 10000 km nedožije, blbe...
10.11.2024 | 11:10:48 | Q7 | Recenze: Audi Q7 4,2 Litru TDI common-rail (2008)
Omlouvám se, že reaguji, neboť s Citroenem s hydropneumatickým pružením jsem se, bohužel, nesvezl. Ale je to obecně považováno za nejlepší pružení, takže kdo si zvykl, těžko bude snášet něco horšího. S Audi A4 jsem se svezl (ovšem starším) a mě se zdálo komfortní, asi proto, že jinak jsem zvyklý na malá drncající auta. Že by se Audi v tomto postupně zhoršovalo se mi moc nezdá, nicméně s módou zvětšujících se kol ke zhoršení dojít může. Nechci napsat, že musí. Tedy bych doporučil ta nejmenší kola (nejmenší průměr disku), která jsou pro tento vůz povolena. Pokud už na voze teď nejsou (řekl bych, že ne). Kola budou lehčí, pneu vyšší, pružení o poznání komfortnější. Ale auto už nebude tak in, takže to radši necháme tak. Jen trp, sedláče... :0)
12.10.2024 | 13:13:03 | Ital | Recenze: Audi A4 (2006)
německý krám
Co čekat od nakrájeného salámu.....
12.10.2024 | 11:18:32 | Karel | Recenze: Audi A4 (2006)
RE: update 2024
:-)) na mém autě aktuálně 290tkm (c-max), nič z popísaného som nerobil, ani spojka, ani motor, ani prevodovka.......všetko orginál póvoddné...
30.08.2024 | 08:28:24 | Vašek | Recenze: Audi A6 (2003)
update 2024
Na aute aktualne nabehanych 260 000km, stale u mna a nebude uz na predaj. Porobene je uz asi vsetko, spojka, motor, prevodovka, pohon, brzdy 312mm,podvozok eibach + rs6 stabilizator, vsetko 100 percentny stav, jedine uz sa semtam objavuje hrdzka na dverach a blatniku. Aktualne idem menit vyfuk davam tam z 2.5tdi, lebo benzinove uz su v tomto veku vsetky KO. Auto ma aktualne 150kw/300Nm. S terajsim stavom vladne 100 percentna spokojnost, len udrziavat a vozit sa.
30.08.2024 | 06:46:51 | Tomas | Recenze: Audi A6 (2003)
Držák
Hezký si to napsal, kamaráde.
23.06.2024 | 20:05:04 | Pedro Amígo | Recenze: Audi A6 1900 (1996)