autor:
C J
17 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
6,6
autor:
Zdeněk
44 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,8
autor:
Richard Maršál
10 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,4
autor:
Richard Maršál
25 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,6
autor:
Strejc
1 komentář
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,8
autor:
Strejc
80 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
7,8
Nejnovější komentáře v diskuzích
RE:
Asi bude lepší na to nesahat :0) Sada z druhovýroby stojí do 3000,- Kč a servisy nejsou jen značkové. Ta udávaná cena je nesmyslná pálka. HTP - honem to prodej...
14.11.2024 | 00:27:59 | Ital | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP (CGPB) (2011)
RE:
Při studeném startu má olej mnohem větší viskozitu a lépe tlumí hluky. Další konsekvence netuším. Ani nevím, co je ten ozubený řetěz, ale píše se tak. Cena za výměnu rozvodů je podle mě nesmyslná pálka, i když tady se to asi dělá dost blbě a je potřeba leccos vědět. Sada rozvodů z druhovýroby je přes net do 3000,- Kč. Do pumpy se nevrtat a vybrat neznačkový servis. Nebo se do toho nevrtat vůbec. Předpověď dalšího je ve hvězdách. Servisní úkon na autě za cca 20000,- jsem nikdy nedělal. Max. bylo asi pod 6000 Kč, včetně prohlídek ve značkovém servisu. To bych ho radši prodal. Kór, když je to cca pětina ceny auta.
14.11.2024 | 00:21:22 | Ital | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP (CGPB) (2011)
RE:
Je to podle CGPA (v TP: ABCGPAX01 2/2012) .
13.11.2024 | 18:59:47 | Richard Maršál | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP (CGPB) (2011)
RE:
Mám CGPA typ 2012, ale byl jsem s tím v servisu, a říká že to dělá i nové, ale i ve 150000 Km, tak nevím. Pokud chci prý výměnu rozvodů + v. pumpu, tak prý 18000 - 20000 Kč se mám připravit, což je trochu dost, když u 40kW Fabie to před 2 lety stálo 7500 i s prací :-)
Prý rozvody 10000 a práce 8000 i více...
Samozřejmě jsem zkusil více servisů (Beroun, Nymburk, Kolín, Mělník, a nejlevnější paradoxně za 18000 Praha.
13.11.2024 | 18:55:04 | Richard Maršál | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP (CGPB) (2011)
RE:
Dělá to jen když je teplý motor (jdu na 30 minut na nákup, a start zní trošku jak diesel s rotačkou pár sekund a pak ticho).
Když je studený start ať už v létě za 30°C nebo v zimě teď při -4°C, tak je start naprosto tichý (kromě trošku se ozývající spojky, ale je to ještě v pohodě, skoro neslyšitelné).
13.11.2024 | 18:52:17 | Richard Maršál | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP (CGPB) (2011)
RE:
Teď koukám, že toto je CGPB. Je k vyhledání na netu názor p. Dvořáka, který dělá GO motorů HTP, že ty tzv. ozubené řetězy se mění ještě dříve než ty předchozí. Takže po 100000 km už jo. Také doporučuje olej 10w-60, ale to je podle mě zbytečná opatrnost, zvláště při tvém způsobu provozu. Proto jsem také radil odejít od HTP třeba k japonské značce, kde rozvodové řetězy mají vyřešené, resp. nezkurvené. Pokud Škodovku, pak až od Fabie 3 s 1.0 motory a řemenem.
09.11.2024 | 22:35:46 | Ital | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP (CGPB) (2011)
RE:
5 sekund chrastění už je dost. Otázka by byla, zda má ten vůz najeto to, co bylo deklarováno, zda napínák je v pořádku a zda jeho tzv. ozubený řetěz (což prý nebyla úplně šťastná modifikace a po 100000 km chrastí) není na výměnu. Údajně CGPA, CGPB, CGPC motory už jsou dobré.
09.11.2024 | 19:54:32 | Ital | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP (CGPB) (2011)
RE:
Páni, to máš dálku do práce. Spotřeba opravdu pěkná. Ten řetěz chrastí, jak bylo psáno, než se natlakuje hydronapínák, ale neměl by to být nějak strašný zvuk. Nic takového z provozu HTP 51 kW nepamatuji. Zato 1.2 tsi, které někdy slýchám, si při startu zachrastí pěkně.
09.11.2024 | 19:40:13 | Ital | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP (CGPB) (2011)
RE:
Jezdím do práce a z práce, na (skoro) nic jiného auto nemám, ale jezdím opravdu denně poctivých 180 Km do/z práce + nějaké pojezdy, školení přes půl republiky tak 6x za rok a ono se těch 50000 - 55000 Km najedu jako nic. No zatím jsem od 1.8.2024 kdy jsem jí koupil najel jen 11000 Km takže je stále v záběhu mojí nohy na planu, ale zatím spotřeba 4,70l v průměru, tedy na plnou nádrž v létě 980 Km a teď v zimě okolo 940 Km na pln ou nádrž, ale ještě se ochladí na mínusové teploty, tak to klesne jistě na 900 Km, ale ten průměr se dostane k 4,80 - 4,90L ale přes 5L se rozhodně nedostane.
Jinak řetěz bude potřeba určitě vyměnit, protože při startu to vydává zvuky jak kdyby jela řetězová pila s vymlácenými vodítky takový ten chrastící zvuk asi prvních 5 sekund po startu, takže asi výměna řetězu (?). Jinak za jízdy nad 90 km/h je zvuk v kabině opravdu horší, ale také mám možná trošku vytrhaný vlnovec protože slyším občas při puštění plynu bublání do výfuku. 5W-40 dávám, a už jsem měnil zrovna před 2 týdny každých 10000 Km :-)
09.11.2024 | 17:53:14 | Richard Maršál | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP (CGPB) (2011)
RE: .
Jinak zdravej?
15.10.2024 | 08:44:00 | Vašek | Recenze: Škoda Superb 2.5 TDI (2002)