Renault Master
>> zpět na RenaultAuta značky Renault:
- Clio
- Espace
- Grand Espace
- Grand Scénic
- Kangoo
- Koleos
- Laguna
- Mascott
- Master
- Modus
- Mégane
- R19
- R21
- Safrane
- Scénic
- Thalia
- Trafic
- Twingo
- Vel Satis
- Alaskan
- Alpine
- Avantime
- CLM
- Captur
- Expres
- Fluence
- Fuego
- Grand Modus
- KERAX
- Kadjar
- Latitude
- Magnum
- Major
- Manager
- Maxity
- Messenger
- Midliner
- Midlum
- P 1400
- Premium
- R11
- R14
- R18
- R20
- R25
- R30
- R4
- R5
- R6
- R9
- Rapid
- SISU
- Spider
- Talisman
- Twizy
- Wind
Renault Master - historie značky auta
Renault Master je užitkový automobil - dodávka ze segmentu okolo 3,5 tuny celkové hmotnosti, vyráběný francouzskou automobilkou Renault.
Renault Master se prodával také pod jménem Renault Trucks, vozy se liší jen mírnými detaily.
Mezi konkurenty tohoto auta patří například o něco rozšířenější Ford Transit.
Během dvanácti prodejních let historie vozu Renault Master bylo dostupných několik tvarů karoserie - od standartních dodávek přes větší
modely se zvýšeným nákladovým prostorem, výškou, delším rozvorem, s pohonem předních nebo zadních kol.
Mezi nejčastější varianty provedení patří verze furgon, podvozek s kabinou, dvoukabina nebo plošina s kabinou.
Tyto varianty bylo možné dále přizpůsobit potřebám zákazníka.
Celkem se během dvanácti let výroby na 45 trzích světa prodal milion vozů modelu Renault Master.
» Renault Master - historie značky auta (dokončení článku) »
Renault Master - vyberte si ojeté auto z nabídky autobazarů:
Renault Master 2,3
ABS, AirBag 1x, Centrální zam. dálkově, Denní svícení, Elektrická okna 2x, Imobilizér, Katalyzátor, Klimatizace manuální, Kódování skel, Omezovač rych
278 000,- KčRenault Master 2.3 DCI 125, 3.3 t, L2H2
ABS, AirBag 1x, Centrální zam. klíčem, Elektrická okna, Klimatizace manuální, Palubní počítač, Pohon přední, Protiskluzový systém ASR, Rychlostní stup
170 000,- KčRenault Master 2.3 dCi
ABS, AirBag 1x, Centrální zam. dálkově, Elektrická okna 2x, Klimatizace manuální, Palubní počítač, Protiskluzový systém ASR, Převodovka manuální, Rádi
390 900,- KčRenault Master 2.3 DCI 125, 3.5 t, L3
ABS, AirBag 1x, Centrální zam. klíčem, Elektrická okna, Klimatizace manuální, Pohon přední, Rychlostní stupně 6x, Rádio přijímač, Servo, Tažné zařízen
340 000,- KčRenault Master 2.3 dCi 1.maj, ČR
ABS, AirBag 2x, Centrální zam. dálkově, Elektrická okna 2x, Imobilizér, Klimatizace manuální, Nezávislé topení, Palubní počítač, Převodovka manuální,
1 276 600,- KčAutosalony a autobazary Renault:
AUTO MARKET EURO s.r.o.
NEJVĚTŠÍ PRODEJNÍ PLOCHA V JIŽNÍCH ČECHÁCH. Evropské služby za české ceny!
www.automarketeuro.cz | Veselí nad Lužnicí, Svinenská 636TomakoTrade s.r.o.
prodej nových automobilů, prodej ojetých automobilů, prodej havarovaných automobilů, prodej použitých autodílů, dovoz na objednávku
www.tomakotrade.eu | Liberec, Švermova 268/76Renault Master - historie značky auta (dokončení článku)
První generace Renaultu Master se vyráběla od roku 1980 do roku 1997. Již při uvedení na trh měl Renault Master neobvyklý a výrazný design,
který byl pro první generaci této dodávky typický.
Renault Master soutěžil s konkurenty jiných značek, ale také s nejmenší modelem Renaultu řady 50 (původně vyráběným automobilkou Dodge),
který byl představen jen chvíli před uvedením vozu Renault Master na trh.
Renault Master první generace sdílel platformu s vozem Nissan Interstar, tyto dva vozy byly téměř identické.
První generace Renaultu Master byla k dispozici s 2,1 litrovým motorem Renault, nebo 2,4, 2,5 TD motory Fiat. V ojedinělých případech
se také tyto auta prodávaly s benzínovými motory Renault o obsahu 2,0 a 2,2 litru.
V roce 1997 byla na trh uvedena druhá generace Renaultu Master. Tato generace se vyráběla až do roku 2010.
Druhá generace byla sice primárně vyvinuta Renaultem, ale byla dostupná také jako téměř identický Opel Movano (a Vauxhall Movano).
Renault Master také v roce 2003 prošel faceliftem, během kterého byla restylovaná oblast reflektorů a přední část.
Díky tomuto faceliftu vůz připomíná menší Renault Trafic.
Renault Master druhé generace je k dispozici ve 3 délkách a 3 výškách, ve verzích Furgon a skříňová nástavba.
Objem nákladového prostoru auta se pohyboval od 8 m3 až do 20m3 a užitečné zatížení dosahovalo až 1600 kg.
V dubnu roku 2010 byla představena nová generace Renaultu Master. Toto auto sdílí platformu s Opelem Movano,
nikoliv s původním Nissanem Interstar. Také třetí generace Renaultu Master je velmi flexibilní a dostupná v mnoha modifikacích.
Kromě nového designu karoserie auta došlo také k aktualizaci interiéru a doplnění o několik moderních prvků, a také o možnost objednání
pohonu předních, nebo zadních kol.
Výrazným prvkem exteriéru byla například mřížka chladiče, velké, protáhlé světlomety, mohutné blatníky a asymetrické zadní okno.
Praktičnost vozu umocňuje přidání nových odkládacích prostor, držáku dokumentů a prodloužení vnitřního prostoru, které zvyšuje komfort pro posádku.
Dále v základní výbavě, je to pak systém ESP a ASR - protiprokluzový systém, systém ABS, AFU - pomoc při nouzovém brzdění, airbag na místě řidiče
a halogenní adaptivní světla.
Ve výbavě na přání je například bezklíčové odemykání a zamykání vozu, navigační systém TomTom, couvací kamera, hadsfree se systémem bluetooth
a vyhřívaná sedadla.
Pro všechny modely jsou ve výbavě kotoučové brzdy na všech kolech, na předních kolech jsou vybaveny i vnitřním chlazením. Brzdná dráha auta
se díky kotoučovým brzdám zkrátila - v rychlosti 100 km/h na 0 km/h se pohybuje v rozpětí od 42 m do 48 m a je tak nejlepší na trhu.
Pérování kol bylo upraveno a byla tak zvýšena odolnost náprav.
Verze pro jednomontáž kol je vybavena dvoulistovým mechanickým pérováním a verze pro dvoumontáž třílistovým pérováním.
Na výběr jsou tři výšky střechy, čtyři délky ložné plochy - až 4 383 mm a tři rozvory - 3182 mm, 3682 mm a 4332 mm s dlouhým, nebo krátkým přesahem.
Modely s pohonem na přední a zadní kola se liší také výškou ložné plochy, u varianty s předním pohonem je to 548 mm, u zadního pohonu 674 mm.
Pro snazší přístup jsou vozy vybaveny schůdkem. Dále jsou modely s předním pohonem vybaveny motorem uloženým příčně, u modelů se zadním pohonem pak podélně.
Nosnost vozu je u Furgonu s pohonem předních kol 994 až 1684 kg, u Furgonu s pohonem zadních kol až 1 397 kg při celkové hmotnosti 3,5 tun a až 2 244 kg
při celkové hmotnosti 4,5 tun.
Renault Master má v nabídce motory se třemi výkony: Euro 4 o objemu 2,3 l dCi s výkonem 100, 125 nebo 150 koní, maximální kroutící moment je při 1250 ot/min.
k dostání je také verze Euro 5 s filtrem z pevných částic nové generace, který je vybaven pátou tryskou.
Motory jsou doplněny o manuální nebo automatizovanou převodovku.
Spotřeba paliva je u Renaultu Master nižší než 8 l na 100 km.
Renault Master také používá například Městská policie hlavního města Prahy, jako "mobilní stanoviště" nebo jako víceúčelové auto.
Renault Master je auto přizpůsobené dlouhodobému používání. Tato dodávka disponuje velkým komfortem, velkorysým prostorem jak pro posádku,
tak pro náklad, dobrými jízdními vlastnostmi, malou spotřebou při velkém výkonu, snadnou ovladatelností a lehkostí, vysokou kvalitou,
spolehlivostí a rentabilitou a moderností.
-
Uživatelské recenze a auto testy Renault Master
-
Renault Master L3H3 (r.v. 2001)
-
Renault Master 2,5D L1 H1 (r.v. 1998)
-
Renault Master 2,8 dti (r.v. 2001)
-
Renault Master 2.5 DCI L3H3 (r.v. 2006)
Na závěr pár statistických údajů
V naší databázi je celkem 48
inzerátů vozidel značky Renault Master.
Pro zajímavost, nejdražší auto značky Renault Master v naší databázi je vozidlo Renault Master 2.3 dCi 1.maj, ČR
, r.v. 2024.
Cena, kterou za toto vozidlo prodejce v inzerátu požaduje je 1 276 600,- Kč.
Nejnovějším inzerátem značky Renault Master z naší nabídky, je inzerát na prodej auta Renault Master 2.5 dCi 115 L2H2P2 CZ 1.MAJ
,
r.v. 2006. Chcete-li si pořídit svůj vlastní vůz značky Renault Master, tak toto auto může být vaše za 145 000,- Kč.